پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229679
سهميه گوشت گرم به لرستان نرسيد/ اعلام قيمت مصوب گوشت در بازار
تاریخ انتشار : 1397/09/21 09:00:49
نمایش : 1884
خرم‌آباد- مباشر تهيه و توزيع گوشت در لرستان با اشاره به اينکه سهميه گوشت گرم به استان واردنشده است، گفت: از ۱۳ آبان ماه تا کنون، يک بار به استان سهميه گوشت گرم داده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، گودرز عليزاده شامگاه سه شنبه در ستاد تنظيم بازار لرستان در سخناني با اشاره به وضعيت توزيع گوشت قرمز در استان، اظهار داشت: طي مرداد ماه سازمان همياري شهرداري ها به عنوان مباشر تهيه و توزيع گوشت استان انتخاب شد.

وي با بيان اينکه بعد از طي مراحل اداري، از ابتداي شهريور ماه اولين محموله گوشت وارد استان شد، عنوان کرد: تا ۱۳ آبان ماه، طي ۷۰ روز ۱۳ محموله و بالغ بر ۹۰ تن گوشت گرم و ۶۰ تن گوشت منجمد به استان وارد شد.

رئيس سازمان همياري و شهرداري هاي لرستان در ادامه با بيان اينکه هر پنج روز يک محموله وارد استان شد، افزود: اين امر نقش خيلي خوبي در کنترل قيمت گوشت داشت و کمک خوبي به اقشار ضعيف جامعه شد.

عليزاده با بيان اينکه از ۱۳ آبان تا کنون، يک بار به استان گوشت گرم داده اند، افزود: در اين راستا مي طلبد که شرکت پشتيباني دام پيگيري کند که سهميه استان، مجددا زياد شود و حق و سهم مردم ضايع نشود.

وي با اشاره به اينکه شب گذشته ۶۰ تن گوشت منجمد وارد استان شده است، افزود: اين ميزان بين شهرستان ها توزيع شده است.

مباشر تهيه و توزيع گوشت در لرستان با تاکيد بر اينکه گوشت منجمد به قيمت ۲۷ هزار تومان توزيع مي شود و بايد با قيمت ۲۹ هزار تومان بين مردم عرضه شود، گفت: گوشت گرم نيز به قيمت هر کيلو ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان مربوط به کشورهاي آسياي ميانه بوده که ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان بايد براي مشتريان عرضه شود.

عليزاده، بيان داشت: از نظر قيمتي اين ميزان با بازار خيلي تفاوت دارد و اگر اين توزيع گوشت نبود الان قيمت گوشت در مرز ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان بود.

وي در ادامه با بيان اينکه تاکيد و تاييد مجدد بر مباشري سازمان همياري براي تهيه و توزيع گوشت داريم، افزود: همچنين پيگيري ها با شرکت پشتيباني دام کشور صورت گيرد تا سهميه گوشت گرم استان به روال گذشته برگردد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html